piątek, 25 stycznia 2013

Urodziny Scrap Cafe



 

Urodziny w SCRAPCAFE. Zdobyć nagrodę to nie takie proste. Najpierw trzeba ruszyć główką, potem rączkami, podlinkować się a jeśli chcesz mieć drugą szansę to i na pocztę trzeba się wybrać, następnie pokonać dziesiątki a może i setki zdolnych koleżanek. Obgryzanie pazanokci, zaglądanie do konkurencji, chwila nerwów i ... kto wie może nagroda będzie moja.
Co prawda niezmiernie rzadko pijam kawę, ale kojarzy mi się ona z przytulnym, ciepłym, pachnącym kawą, karmelem i mlekiem miejscem. Z miękkimi wygodnymi fotelami, lekturą do poczytania, chwilą oddechu i pyszną babeczką z kremem toffi. W połączeniu z moją pasją scrapkowo-kartkową daje to bardzo przyjemną kombinację.
Kartka ma trochę glossowych dodatków, w tym zegar, który w czasie robienia zdjęć jeszcze nie wysechł, mam nadzieję, że wybaczycie mi to. Wykonanie wszystkich elementów zajęło mi dużo czasu a w miejscu zegara miał być wiszący bukiet, ale w ostatniej chwili zmieniłam koncepcję. Karteczka leci pocztą do adresata, ma pudełeczko, ale nie jest jeszcze dokończone.

Antoś bardzo chętnie pomaga mi w kuchni. Lubi włączać malakser, kręcić korbką maszynki, obierać marchewkę, mieszać surówki i wylizywać paluszkami wszelkie kremy i sosy. Kiedy tylko wchodzę do kuchni, Tonik pojawia się zaraz za mną. Ostatnio kręcąc razem krem do ananasowca ucięliśmy sobie miłą pogawędkę, na temat: dlaczego tak lubimy kuchnię:
- Bo jak my tu jesteśmy, to wszyscy zaraz się schodzą i przeszkadzają nam- stwierdził Antoś
- Wiesz Antosiu lubimy kuchnię, bo kuchnia to takie serce domu -odpowiedziałam
Tonik zmarszczył czarną brew, zamyślił się i pyta z pełną powagą:
- A łazienka to czym jest? .... chyba wiem, jest pęcherzem domu.....

Popłakałam się ze śmiechu.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedzanie mnie i przemiłe komentarze.

Agnieszka

19 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Wowww fantastyczna :)

Ludkasz pisze...

Pęcherz domu...dobre:) Też się uśmiałam;)
A kartka zjawiskowa:) Ja też chcę taką , na urodziny, bez urodzin, wszystko jedno;)
Buźka

OriBella pisze...

KAPITALNA !!!! Pomysł i realizacja THE BEST! Aga jesteś niesamowita, Twój synek z resztą też;)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Aga, świetny miałaś pomysł z tą kawiarenką :) Bardzo mi się podoba!
Pozdrawiam :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Ależ pomysłowa kartka i wykonanie, jak zawsze u Ciebie perfekcyjne! Cudo!

AgaSi pisze...

Aguś, gdyby to ode mnie zależało, to dostałabyś pierwsze miejsce i główną nagrodę :) Karteczka jest obłędnie piękna, bardzo pomysłowa, zadbałaś o każdy szczegół,jednym słowem wspaniała :)
A rozmowa z Antosiem jak zawsze mnie rozbroiła :)

Barbara pisze...

Ale pomysłowe !!! :)

BellaArt pisze...

Wspaniała! Niesamowicie oryginalna, wykonana z dbałością o każdy szczegół. Wg mnie pierwsze miejsce gwarantowane!:) Podziwiam pomysł:)
Antoś rozbrajający:)

Evik pisze...

ujęła mnie! świetka kartelucha! Bravo za pomysł!

donka66 pisze...

Rewelacyjna kartka, brawo za pomysł! A Antoś jest po prostu genialny!

Anonimowy pisze...

powiem tak: REWELACYJNA kawiarenka!

Fabryka Spokoju pisze...

Cudowna kawiarenka! Myślałam, że to jakaś witrynka, a tu kartka - no proszę, wrażenie przestrzenności genialne :)

hania739 pisze...

Wspaniały pomysł, cudna karteczka - życzę wygranej :))

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Cudnie to wymyśliłaś i zrobiłaś! Trzymam kciuki zatem :)

Helga pisze...

You made it so wonderful !
Helga from Austria

vairatka pisze...

Hahaha, pęcherz domu - dobre :)))
A kawiarenka cudna, rewelacyjny pomysł :) Trzymam kciuki za wygraną :)

[Kasia] pisze...

Jestem totalnie rozbrojona i zachwycona kawiarenką :)

A dzięki Antosiowi i jego "pechęrzowi" zaczęłam się w niekontrolowany sposób chichrać do monitora :):)

Unknown pisze...

hi hi świetny pomysł z ta łazienką :)

Joanna Oborska pisze...

Cyguś, to jest inteligentny dowcip. Możesz być dumna z syna :)
Karteczka jest niesamowita! Ja już za samą oryginalność dałabym Ci tę nagrodę, że już o urodzie kartki nie wspomnę.

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...