piątek, 11 grudnia 2009

Ciąg Dalszy Graphic 45









Kolorystyka tych papierów przypomina mi święta w rodzinnym domu, może stąd mój ogromny sentyment do nich. W takich samych kolorach, są też święta w moim domu.
Ćwiek na karteczce Magiczny czas jest zrobiony z uszkodzonego ćwieka (odkleiłam oryginalną naklejkę), wyciętego kółeczka z bałwankiem i glossy accent. Embossing na kartkach mieni się, niestety, nie zawsze udaje mi się uchwycić to na zdjęciach.
Zabieram się do Websterów już od dwóch dni, to jednak nie "moja" kolorystyka świąteczna i mimo, że papiery są piękne jakoś nie mieszczą się w moim kanonie świątecznym.
Bardzo dziękuję za zaglądanie i przesympatyczne komentarze, zwłaszcza, że w gorącym przedświątecznym okresie ciężko znaleźć wolny czas.

7 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Piękne! Bardzo mi się te ciemne tło podoba:)

madak pisze...

Naprawdę magiczne...

Anna Zaprzelska pisze...

Ojojoj! Tą pierwszą - w ciemno bym brała, na już!
Piękne są, bardzo! Szczególnie dlatego, że ja w życiu nie odważyłabym się na takie ciemne tło... Przepiękne!

cyga pisze...

Dziękuję serdecznie, jesteście super. Na pierwszej tło jest czarne na 2 i 3 ciemno zielone, ale ten puder wygląda najlepiej na czarnym i białym tle.

Ania Komenda pisze...

I kolejne cudowności...
U mnie choinka już stoi i to właśnie w tych kolorach :) Co prawda jest w skali mikro i mierzy jakieś pół metra ale zawsze to coś :D

Julapi pisze...

Cudowne kartki:) Potrafisz wyczarowac naprawde piekne rzeczy.

dodo pisze...

Kiedy czytam, że scrapbooking to technika tworzenia rzeczy magicznych i wyjątkowych , to zaraz na myśl przychodzą mi Twoje prace.
Są takie... bajeczne, niezwykłe
...są piękne!

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...