piątek, 1 marca 2013

Kartka na Wielkanoc.


 
Wielkanocne jajo, z którym co roku staram się zmierzyć.  W przeciwieństwie do tych z  poprzednich lat, w tym roku jestem z niego zadowolona.  Jajo jest pokryte moją ulubioną serwetką. Niektóre kwiaty i listki wycięłam podwójnie i podkleiłam na kostki 3D. Obwódka dookoła to wycinanka dziurkaczowa.

Olgierd ze złością poszukiwał czegoś w swoim pokoju, robiąc przy tym nieziemski bałagan. Antoś zszedł na dół i stanął jak wryty widząc taaaaki rozgariasz:
- Dlaczego masz taki bałagan w pokoju?
- Nie mogę znaleźć płyty z grą - odpowiedział ze zniecierpliwieniem Olek.
- Acha i ten bałagan zrobiłeś sobie na pocieszenie - stwierdził Antoś.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za komentarze pod poprzednim postem.
Agnieszka

24 komentarze:

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Aż zapachniało wiosną!
Też lubię tą serwetkę podziwiam, że miałaś siłę wycinać te maleństwa.
Piękna jest i niepowtarzalna :)
Pozdrawiam!
Monika

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Kartka cudowna. Tę serwetkę naklejalaś jeszcze na jakiś papier? Pięknie to wygląda.
A historyjka bombowa! I taka ... prawdziwa.

Gocha pisze...

Świetne jajeczko:) ta falbanka wokół dodaje uroku.

cyga pisze...

Doroto, serwetkę z wzorem naklejam za pomocą żelazka i folii strech na karton, potem wycinam jajo, podobnie robię z drugim takim samym wzorkiem tylko wycinam z niego same kwiatuszki i listki i naklejam za pomocą kostek 3d.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Przepiękne jajo zrobiłaś, zapiera dech :)
A historyjka jak zawsze mnie rozbawiła, niezły ten Twój Antoś :)

Caro-ART pisze...

Piękne jajko;)

LoveMeFlowers pisze...

Zainspirowałaś mnie tą obwódka z dziurkacza;) Piękna praca!;)

BellaArt pisze...

Cudowne jajo!:)) świetny pomysł z tą dziurkaczową wycinanką!:)

Handmade By Doris pisze...

Śliczne to Twoje jajeczko!!!!

OriBella pisze...

To jest jedna z niewielu kartek w kształcie jaja, która mi się podoba i to ogromnie:)

Joanna Oborska pisze...

Piękne! Jedno z najpiękniejszych jakie widziałam :)

Boei pisze...

Cudowne to maleńkie gniazdko:) Praca piękna;)

Ludkasz pisze...

Śliczne jajo Ci wyszło:) Śliczne!!
A chłopaki, no cóż...wiesz,że jestem fanką;)

Alunia pisze...

śliczne, delikatne jajeczko :)

AgaSi pisze...

Piękne, Aguś, podziwiam szczególnie te misterne kwiatowe wycinanki.
Próbowałam kiedyś wykorzystać tak serwetkę, ale albo folię miałam za grubą albo żelazko za słabe bo nic mi nie wyszło.
A czy ktoś już Ci doniósł, że zostałaś wylosowana w konkursie Scrapcafe na karteczkę urodzinową? Gratuluję :)

cyga pisze...

Dziękuję Aga, już nawet zajrzałam na półki sklepowe ;))
Aga przytargam na spotkanie żelazko, strech i serwetki, i zrobimy to razem. Przy klejeniu klejem serwetka marszczy się i rwie, zwłasza na dużej powierzchni.

Joanna Wiśniewska pisze...

Cudne jajko, wiosenne, bardzo mi sie podoba :)

Barbara pisze...

Niesamowite to jajeczko :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Boska kartka!!!
Wycinane kwiaty... uwielbiam :))
:*

Unknown pisze...

Ciekawa odmiana kartki wielkanocnej.

wiola_c pisze...

Śliczne jajko. :)
Rozmówki Twoich synów są świetne. :)

[Kasia] pisze...

Uwielbiam czytać dialogi Twoich pociech :) a jajko jest cudne, pięknie się prezentują te kwiatki :)

Małgorzata P. pisze...

Cyguś dziękuję za odwiedziny u mnie :-)

A poza tym, JAJKO jest SUPER! Śliczne, bardzo mi się podoba :-)

hania739 pisze...

Jako jest niesamowicie piękne, brak mi słów :))

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...