poniedziałek, 25 stycznia 2010

Mieczy ci u nas dostatek ............



Inne mamusie to kleją: kwiatki, falbanki, słodkie papierki a ja zakasałam rękawy i musiałam wykonać dwa miecze. Darowali mi chwilowo pociąg, ale mieczy nie odpuścili. Skleiłam je z dwóch tekturek 2mm, w przeciwnym wypadku nie przetrwałyby nawet jednego starcia. Ozdobione papierami  z Lidla (srebrny i złotym), zembossowane na czerwono, ozobione szklanymi kamyczkami i rub-onsami. Zdjęcia zrobiłam szybciutko, bo jak to na wojnie, różnie bywa z orężem.
Dziękuję za zaglądanie i miłe słowa.
Życzę spokojnego popołudnia.

9 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Nooo miecze pierwsza klasa... ciekawe kiedy ja będę tak tworzyć. Chłopaki pewnie przeszczęśliwi. Buziole

Barbara pisze...

co prawda u nas juz po baliku,ale jakby co to się zgłoszę :)

cyga pisze...

..no, że tak powiem wyszczerbiły się co nieco w szale walecznym, mniejszy już klejony i naprawiany zszywaczem

CARPENTER pisze...

wooow jestem pod wrażeniem 8)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Super!!!
Czegoś takiego, to się nie spodziewałam pomysłowa osóbko :)

Lena Wz pisze...

Ekstra! Ja to mam ostatnio królewnę chi chi, na różowo brrrrrrrr ;-)

Anna Zaprzelska pisze...

Ha! Prawdziwa Matka craftująca z Ciebie:)

Anonimowy pisze...

kobieta Renesansu - we wszystkim się sprawdza! :)

edit pisze...

haaa ubawiłaś mnie tymi mieczami co fakt to fakt masz niezłe zagwostki co z chłopcami kleić ale miecze jak najbardziej udane!!

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...