sobota, 7 maja 2011

Urodziny Mamy


Urodziny mojej mamy, nie byle jakie bo 66. Kolejna kombinacja wykrojnikowa, nie podobają mi się strasznie te uszy dziurkaczowe, na drugi raz utnę kartkę tak by były pełne oczka.
Miałyśmy dziś spotkanie lubelskie, było bardzo spokojnie i trochę sentymentalnie. Dziewczyny odgrażają się, że następne spotkanie u mnie. Teraz jesteśmy lepiej zmotoryzowane, więc mam nadzieję, że w końcu się uda, bo zapraszam je już od dwóch lat. Myślę, że dojrzewające czereśnie będą dodatkową zachętą.

Pozdrawiam i dziękuję za wizyty i komentarze.

12 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Mmmmm... Booooska karteczka :)

Joanna Oborska pisze...

Bardzo elegancka kartka. Piękna :)
Dziurkaczy używam sporadycznie i dlatego przestałam kupować, ale gdybym miała kupić, to właśnie tego typu, prosty. Mi się efekt dziurkaczowy na Twojej kartce podoba, ale chętnie zobaczę pełne kółka :)

Colorina pisze...

przepiękna i bardzo elegancka:)dla mnie jest idealna:)

Nowalinka pisze...

Mimo "uszu" i tak kartka jest przepiękna, więc one nikną w przestworzach :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękna jest!!!
:*

Ludkasz pisze...

Mnie także bardzo się podoba:) Piekna i elegancka:)

Mona Pendleton pisze...

So pretty Cyga! Love the beautiful ornate frame and the soft coloring!

Julapi pisze...

Bardzo elegancka karteczka jak na taka okazję przystało

Anna Zaprzelska pisze...

Piękna i obłędnie elegancka!!!!

AgaSi pisze...

Śliczna, dostojna, jak na taki jubileusz przystało, ach, te wykrojniki...
PS. gdybyś nie napisała o tych uszach, to nawet bym nie zauważyła :)

Majka Moller pisze...

Piękna ta kombinacja wykrojnikowa! Wszystko super dobrane, a te kolory - och, czekolada do schrupania :)

Pia pisze...

wooow so beautiful
hugs Pia

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...