niedziela, 23 września 2012

Słodycze rozdane


Zarówno maszyna losująca jak i "sierotka" gotowe.


Chwila napięcia.......

 
i jest zwycięzca nr 5 Mariolka.
 
Gratuluję serdecznie i proszę o informację z danymi do wysyłki na mój email cyga4@op.pl. Przysłowiową "sierotką był mój najstarszy syn Olgierd.
 
 

A tu bułeczki co prawda nie słodkie bo z pieczarkami, ale przepyszne z przepisu od nieocenionej Doroty.
 
Przepis na miodownik podam innym razem, napisałam go dziś i wyskoczył jakiś błąd i godzina pracy przepadła, nie mam już cierpliwości i pogoda taka ładna......
 
Pozdrawiam serdecznie i życzę miłej niedzieli.
Agnieszka


 


3 komentarze:

KLAUDIA-GR. pisze...

Dziękuję za zabawę i gratuluję zwyciężczyni :)

Małgorzata P. pisze...

Cyguś jaka z Ciebie dobra dusza :-) że tak rozdajesz :D Gratuluję wylosowanej i mam nadzieję, do zobaczenia w sobotę :*

Mariolka... pisze...

Jejku, dziękuję bardzo że mnie poinformowałaś, bo ja w sobotę byłam na weselu i jeszcze nie miałam czasu odwiedzieć wszystkich blogów.
Za moment wysyłam meila:)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...