środa, 28 listopada 2012

Album na 40 rocznicę ślubu

 
 

 
 
 


 




 
 
 
 
 
 
 Krew pot i łzy........  Zdjęcia nie są udane, ponieważ dzień był bardzo mglisty a nie mogłam już czekać z fotografowaniem. Kolory są przekłamane zwłaszcza okładki, w rzeczywistości są bardziej nasycone. Nadal oswajam wycinanki. Pomiędzy kartami są kalki z adekwatnymi do zdjeć napisami i stemplami. Nie zamieściłam ich zdjęć, ponieważ post jest i tak już długi. Wykonane ostatnio trzy albumy rocznicowe (w przypadku jednego nie mam zgody na publikowanie), wykończyły mnie kompletnie. Mam taki przesyt, że nie mogę się zabrać za kartki świąteczne a pora już najwyższa.
Dziękuję za dotrwanie do końca.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zagladanie i przemiłe komentarze.
Agnieszka
 

15 komentarzy:

Ludkasz pisze...

Pięękny album:)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Masa pracy, wielkie te albumy, nie dziwię Ci się, że masz dosyć. Okładka spodobała mi się bardzo, świetnie wkomponowałaś te wycinanki, a w dodatku te uroczyste kolory, super :)

AgaSi pisze...

Piękne te albumy, widać że włożyłaś w nie dużo pracy i serca, a jeszcze te pudełka! Super, naprawdę super.

Fabryka Spokoju pisze...

Krew, pot i łzy? A ja widzę fantastyczny efekt, ogrom czasu, zaangażowania i pracy! :) Cudowny album, na pewno wyciśnie niejedną łzę z oglądających :)

Klara154 pisze...

Wielkie rzeczy wymagają wielkich poświęceń. Album jest przepiękny!

Dexterowa pisze...

Wow, cudna praca - dopracowana pod każdym względem. Nie dziwie się, że masz już dosyć. Ale ja proszę o więcej takich dzieł, bo cieszą oczy.

Caro-ART pisze...

Cudowny album ;)

hania739 pisze...

Po prostu brakuje mi słów, ten album to cząstka tym wspólnych lat spędzonych razem - wspaniała pamiątka :))

Nowalinka pisze...

Świetny, piękne camee i pomysł z motylami 3d rewelacyjny :)

[Kasia] pisze...

Mi również wpadły w oko motyle 3D, zresztą zachwycam się każdym elementem albumu ;-)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Piękny album!!!
:*

CARPENTER pisze...

Piękne albumy tworzysz :D

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Ileż to pracy włożyłaś w to cudo! Podziwiam, bo dopieszczony w każdym najmniejszym szczególe.

Unknown pisze...

Witam. Album robiony tylko do pokazania czy jest możliwość zamówienia takigo albumu? :)

cyga pisze...

Proszę o kontakt na adres
cyga4@op.pl

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...