środa, 14 listopada 2012

Zawieszki








 
 

Zawieszki na aukcję Ludki. Kolejne prace w kolejce do fotografa lub w kolejce do wykończenia.  Zostało już mało czasu a chciałabym przygotować więcej prac niż w poprzednim roku. W tych jasnych czegoś mi jeszcze brakuje, może zrobię embossing na gorąco na spodniej części, tylko muszę w wolnej chwili pobuszować w stemplach.
 
 
 
Łatka kręciła się, kręciła aż znalazła sobie miejsce do spania, mój kaptur. Zrobiło mi się tak ciepło, że sama zdrzemnęłam się.  Jest najmniejsza z mojej ferajny, ale największy z niej pieszczoch.
Dziękuję za zaglądanie i miłe słowa zostawiane przez Was.
Pozdrawiam.
Agnieszka


13 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Wspaniała kolekcja zawieszek, jestem oczarowana :)

Caro-ART pisze...

Hihi z kotkami tak już jest ze są słodziaki :)
Zawieszki śliczne choc fatycznie w jasnych na dole jakaś kropka nad "I" by sie przydała :*

Joanna Oborska pisze...

Te zawieszki to śliczne drobiażdżki :)
A kicia słodka :)

Anula pisze...

Śliczne zawieszki:) Jasne takie subtelne - piękne!:)

Artes de Nágela pisze...

Cute and lovely!

mazionta pisze...

Bardzo fajne zawieszki- a koteczek słodko szyje ogrzewa:)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Śliczne zawieszki

Barbara pisze...

Zawieszki-dzwoneczki mnie zauroczyły :) a kicia zmiękczy nawet najtwardsze serce :))

AgaSi pisze...

Aguś, świetne zawieszki, lubię tego spellbindersa 4 i sama planuję zawieszki w tym kształcie.Dzwonki fajnie wymyśliłaś, myślę że ten embossing to niezły pomysł :)

Ludkasz pisze...

Cudne te zawieszki, nic im nie brakuje:)

Klara154 pisze...

Bardzo podobają mi się te delikatne dzwoneczki. Kota chętnie bym wypożyczyła do grzania karku :)

[Kasia] pisze...

Zawieszki bardzo urokliwe a kociak widać, że niesamowity przytulasek- słodziak!

Unknown pisze...

śliczne zawieszki.

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...