środa, 3 kwietnia 2013

Winietki na stół




Dzień dobry, a tak właśnie dobry. Udaję, że nie widzę śniegu i zakupiłam dziś 20 kg ziemi, a jutro zaczynam wysiewać kwiatki i pomidory do doniczek na rozsadę. Posadziłam też całą skrzynkę cebulek dymek i posiałam owies w doniczce. Tak więc lada dzień zazieleni się u mnie.
Winietki na stół. Dwie pierwsze są tradycyjne. Ta ostatnia z boku jest trójkątem, wymaga sklejania, ale dzięki swojej budowie jest bardziej czytelna.
Pozdrawiam słonecznie, mimo, że słonka jak na lekarstwo, co widać na moich zamglonych zdjęciach.
Agnieszka

7 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Śliczne :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Śliczne winietki :)
Moja córka posadziła fasolę w ferie i już ma nawet plony! 3 dorodne strączki fasolki, muszę im zrobić zdjęcie :)

Ludkasz pisze...

śliczne winietki:)
Podlewaj dobrze zieleninki,żeby szybko wyrosły i przepędziły zimę;)

Handmade By Doris pisze...

Śliczne winietki:))

hania739 pisze...

Bardzo eleganckie :))

DUCHA pisze...

Każda winietka ma swój styl gdybym miała wybrać byłby kłopot... Wiosno przybywaj!Pozdrawiam

Humorki Karolki pisze...

Piękne delikatne winietki :)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...