poniedziałek, 17 stycznia 2011

Dla Babci


Kartka inspirowana jedną z prac niedoścignionej yvonne . Jestem zawsze pełna podziwu dla jej pomysłowości. Babcia lubi takie wymuskane karteczki mam nadzieję, że będzie zadowolona. Papier graphic45 i kremowy karton. Jak widać aparat nadal w rozsypce.
Jako, że śnieg sobie stopniał, wyłoniły się różne brzydkie sprawy, tak więc musiałam zrobić dziś wiosenne porządki wokół domu. Natomiast sprawczyni tych brzydkich spraw, siedziała z niewinną miną od czasu do czasu poszczekując.

Dziękuję za zaglądanie i przemiłe komentarze.

18 komentarzy:

pasjemari pisze...

Karteczka jest naprawdę piękna!!!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Obłędna!

Pia pisze...

wow what a beautiful card, great colours
hugs Pia

Ludkasz pisze...

Piękna kartka, niezwykła- szkoda,że babcią Marynią nie jestem;)

Encza pisze...

Przepiękna kartka, ta kompozycja kwiatowa jest cudna!!!!!

Anna Zaprzelska pisze...

Szalenie elegancka ta kartka! i jak pięknie wszystko skomponowane!

Joanna Oborska pisze...

Ale cudeńko! Przepiękna!!!

Barbara pisze...

jest przecudna,babcia będzie na pewno zadowolona :)

Ludwisia pisze...

Karteczka jest przesliczna!!!

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Piękna. Dobrze, że mi przypomniałaś o dniu babci !!!!!!!!
Wielkie buziaki.

hania739 pisze...

Śliczna karteczka:))

Gosia pisze...

Przepięknie i elegancko skomponowana i wykonana !!!Cudo!

pasjemari pisze...

Dziękuję za miły komentarz-jeszcze potrzebuję
dużo czasu na naukę, by dopracować tak jak Ty
to robisz.

BETIK pisze...

Na pewno się spodoba! Toż to małe dzieło sztuki!
ps. zdanie, które napisałaś u mnie na blogu bardzo ogrzało moje serce. Dziękuję:*

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Jestem nią oczarowana :)))
Cudna jest!!!
Kompozycja kwiatowa- niebo :D
:***

kartkomania.com pisze...

Śliczna !!! - dzięki kartkom Yvonne chciałam mieć taki wykrojnik , i mikołaj mi przyniósł :)

cyga pisze...

chwała mikołajom

vena7 pisze...

Wspaniała.

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...