środa, 16 stycznia 2013

Ślub w fioletach






Witam w Nowym Roku.  Udało mi się wymigać od sumowania poprzedniego roku i planowania następnego. Bardzo tego nie lubię.
Przygotowałam kartkę na ślub, w pudełeczku. Stempelek kolorowany kredkami Mondeluz. Musiałam troszkę pogłówkować, żeby kartka pasowała do trzech wyzwań.
Zgłaszam ją więc do:

1. Szuflady na wyzwanie pt. Otwórz Szufladę w styczniu!. Koroneczka to wycinanki serwetkowo-papierowe.

2. Scrapcafe na L jak litery - wyzwanie styczniowe. Użyłam wykrojników:
     a) http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=1516
     b) http://www.scrapcafe.pl/product.php?id_product=1326

3. Lemonade - Fan miesiąca - użyłam papierów z kolekcji :
    a) http://store.lemonadestamps.com/Papiery-do-scrapbookingu/Elegance-Papier-07.html
    b) http://store.lemonadestamps.com/Papiery-do-scrapbookingu/Elegance-Papier-06.html
    c) http://store.lemonadestamps.com/Papiery-do-scrapbookingu/Elegance-Papier-08.html
    d) http://store.lemonadestamps.com/Papiery-do-scrapbookingu/Elegance-Papier-03.html

Uff to już wszystko. 

Codziennie z Antosiem wymyślamy sobie co będziemy robić jak Olgierd i Staś pójdą do szkoły. Antoś dziś rano obudził się jak skowroneczek i woła radośnie:
- Mamusiu mam plan na dzisiejszy dzień!!! Będziemy się przytulać, bachałasić i dawać buziaki. Co ty na to?
Co ja na to? Byłam przeszczęśliwa a uśmiech utrzymuje mi się do tej pory, po wycałowaniu buziaka, zaproponowałam:
- A może między przytulaniem i buziakami, zrobimy gofry?
- Czytasz mi w myślach. - stwierdził Antoś.


U Tusi do wygrania nowe papiery 7 Dots Studio. Bardzo podoba mi się zestaw The Queen’s Heart. Nie miałam nigdy ich papierów, może uda mi się je wygrać, mam już nawet pomysł na ich wykorzystanie.

Pozdrawiam serdecznie
i dziękuję za wszystkie życzenia
świąteczno-noworoczne.
Agnieszka

16 komentarzy:

KLAUDIA-GR. pisze...

Przepiękny komplecik :)

Caro-ART pisze...

Piękny zestaw :) cudne kolory

[Kasia] pisze...

Jestem pod wrażeniem kartki i pudełeczka - przepiękne!

A dialog z Antosiem mnie pozytywnie rozbroił :) nie dziwię się, że spowodował u Ciebie uśmiech :)

AgaSi pisze...

Śliczny komplecik, a pudełeczko jak pięknie ozdobione, zadbałaś o każdy szczegół.

AgaSi pisze...

I dodam jeszcze, że Twoje rozmowy z Antosiem zawsze mnie rozbrajają, dobrze, że je zapisujesz. Ja też staram się ro robić, bo Hani nie brakuje przemyśleń i bardzo celnych uwag (np wczoraj: prowadząc samochód zagadałam się i nie pojechałam w tą stronę co trzeba i potem musiałam objechać rondo na co Hania "Mamo, no jedziesz w kółko, jak tak będziemy jeździć w kółko to nigdzie nie dojedziemy") kilka jednak gdzieś mi umknęło, ale mam nadzieję że przywołam je kiedyś i wtedy z pewnością zanotuję :)

mazionta pisze...

Kartka z pudełkiem to dla mnie czarna magia... komplecik śliczny a rozmowa z Antosiem obłędna!

Grejsi pisze...

Twój Antoś to słodziak, mnie się też wciąż buzia uśmiecha jak to przeczytałam... :)

A komplet jak zwykle perfekcyjny, dopracowany, papiery dobrane genialnie.

PS. Dziękuję za udział w wyzwaniu Szuflady i pozdrawiam!

Barbara pisze...

Piękny komplecik,obłędny ten stempelek...a ja mam pytanie : co to znaczy bałachasić? :D

cyga pisze...

Basiu, bachałaszenie to wygłupy na łóżku w sypialni (jest duże), łaskotanie, przewracanie, walka na poduchy, robienie Koszałka-Opałka a także ciąganie po całym domu dzieci siedzących na kocu.

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Jakie cudo zrobiłaś! Stempel pokolorowałaś obłędnie!

Klaudia/Kszp pisze...

Niesamowicie piękny zestaw. Dopracowany w każdym calu, jestem pełna podziwu. I jak ślicznie pokolorowany kwiat. Pozdrawiam serdecznie :)

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Prześliczna jest! I jak pięknie pokolorowany stempelek. Nie zgadłabym, że kolorowałaś kredkami - pięknie Ci to wyszło.

Urocze są przemyślenia Antosia, z pewnością dla takich chwil warto być mamą.

magdalenardo pisze...

Jejku jakie to śliczne!
Wspaniały "żywy" kolor, konkretne wykonanie z delikatnymi wykończeniami. Pięknie!

Joanna Wiśniewska pisze...

Pieknie pokolorowalas stempelek, wyglada wspaniale. Piekna kartka.
Bardzo lubie rozmawiac z malymi dziecmi, czasami zdaje sie jakby mowily wszystko o czym mysla.
Milego dnia :)

OriBella pisze...

Piękny komplecik, dopracowany mistrzowsko:)

Ludkasz pisze...

Śliczna prca:)
Słodki ten Twój Antoś, i rezolutny:)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...