czwartek, 28 stycznia 2010

Mobilizacja....





W końcu zaczęłam coś robić nie wiem czy to zasługa nudy czy wena się budzi. Chociaż to nie wena bo kartka taka jakaś mdła wyszła. Mam bardzo dużo papierów z ILS a to dopiero moja pierwsza praca wykonana z ich udziałem. Stanowczo bardziej podobają mi się w cudzych pracach. Mapka ze scrapmapek.



....a tak wyglądał dzisiejszy poranek z okna salonu.



...bułeczki zwykłe z przepisu od Liski . Postanowiłam, że do końca roku wypróbuję wszystkie jej przepisy na pieczywo. Bułeczki tylko trzy ponieważ zjedzono mi resztę eksponatów zanim zebrałam się do zrobienia zdjęcia.

Niesamowite rzeczy do wylosowania na blogu Bodils

10 komentarzy:

Barbara pisze...

mam nadzieję,że jakaś bułeczka się ostała...bo aż mi ślinka pociekła.I to nie brak weny ,tylko przesilenie zimowe.Można je przegonić tworząc więcej pięknych,kolorwych kartek.Do dzieła!!!

Ludkasz pisze...

Bułeczki wyglądają smakowicie, nie dziwię się,że szybko zniknęły:) A karteczka bardzo ładna i elegancka:)

dodo pisze...

a mi sie Twoja karteczka podoba bardzo!
... ja tez gotuje z Liska ;) jak dla mnie jest mistrzynią nie tyle gotowania, co samej oprawy.
ja lubie dorabiać ideologie do banału wiec Liske czytam cala sobą ;)
A bułeczki wyglądają pysznie ;)

Joanna Oborska pisze...

Kartka jest piękna i bardzo podoba mi się zestaw kolorów, a już szczególnie kolor kwiatków :)

madak pisze...

Oj i mi coś wiadomo o nie robieniu ... a karteczka wyszła świetnie!

truskawkaM pisze...

śliczna karteczka :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Karteczka urocza, a bułeczki wyglądają bardzo smakowicie :)

jovanka pisze...

Karteczka przecudna, bardzo mi się podoba :) Przebija romantyczna dusza :)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Kartka jest piękna!!!
Bardzo delikatna, w stylu romantycznym (na pewno nie jest mdła :)) :D
Na widok bułeczek pociekła mi ślinka... :P ... zdecydowanie też muszę je zrobić :)
:***

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

To znowu ja ;)
Zapraszam do mnie na bloga po odbiór wyróżnień :D

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...