środa, 31 marca 2010

Ostatnia Wielkanocna karteczka Cygi



.......oczywiście ostatnia w tym roku. Wzorowana na jednej z fantastycznych kartek Tosh .Jeszcze tylko wykończę jajecznicę i mogę, chwilowo zamknąć warsztat. Dziś grabiłam trawniki wokół altanki, cudowne uczucie po tak długiej zimie. Wszędzie wychylają się hiacynty, tulipany, kwitną krokusiki i pierwiosnki, trawka zaczyna się zielenić niesamowita radość dla oka. Moje szkraby nie chcą wracać ze spaceru do domu, Antkowi musiałam obiecać straszną ilość smakołyków często podkreślając, że wszystko to dostępne jest TYLKO w domku.

9 komentarzy:

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Podobny pomysł chodził i mi kiedyś po głowie, ale nigdy go nie zrealizowałam. Twoja karteczka super, zwłaszcza kompozycja kwiatowa mnie urzekła :)

cyga pisze...

Moniś jesteś niesamowita i niezawodna, dziękuję bardzo

JaMajka pisze...

Piękne papiery i te dodatki w czekoladowym kolorze - super. Do tego ćwieki i sznurek dopełniają całości, bardzo mi się podoba!

Anonimowy pisze...

piękna kartka! kolory stwarzają niesamowity nastrój!

Anna Zaprzelska pisze...

Ale pięknaaaa! I jak cudnie kontrastują jasne kwiatuszki z surowością krzyża...

Joanna Oborska pisze...

No to pięknie zakończyłaś sezon świąteczno-kartkowy. Kartka jest niesamowita! Piękna!
:)

asiadp pisze...

nie mogę się na tą kartkę napatrzeć;)

Katharinka // Kasia Grzegorzewska pisze...

Cudna jest!!!
Fantastyczna kompozycja :D
:***

Ludkasz pisze...

zachwycająca kartka:)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...