piątek, 28 czerwca 2013

Skończyliśmy gimnazjum




Kartka dla wychowawczyni najstarszego syna. Wewnątrz mały notesik na wpisy od uczniów. To już zakończenie gimnazjum i jak śpiewał dziś na pożegnaniu mój synio, dla nich: "...ważne są tylko te dni, których jeszcze nie znamy". Zapomniałam już jak w tym wieku chce się wszystko poznawać i jak człowiek nie rozpamiętuje, nie wspomina, nie rozmyśla,  tylko chłonie życie jak gąbka. Duma mnie rozpiera, bo zakończył gimnazjum ze świetnymi wynikami.

Pozdrawiam wszystkich serdecznie i dziękuję za zaglądanie.
Agnieszka

8 komentarzy:

Barbara pisze...

Już koniec gimnazjum? ale tan czas leci...:) świetne podziękowanie.Wychowawca zapamięta na długo :)

Artes de Nágela pisze...

Gorgeous!
This is a beautiful gift!
Hugs!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna kartka, widzę, że naruszyłaś zapasy kwiatków ;)
Gratuluję wam obojgu świetnych ocen :)

Alqni pisze...

śliczny komplecik. Gratuluję wyników synowi. Mój kończy gimnazjum za rok a przecież dopiero trzymałam go w ramionach po porodzie:))

Caro-ART pisze...

Świetna karteczka :)
Gratulacje dla Syna ;)

Handmade By Doris pisze...

Piękna pamiątka! Napracowałaś się przy niej, ale efekt jest cudowny:)
Pogratuluj synowi wyników :))

wyszywanka7 pisze...

Piękna kartka. Nauczycielka na pewno była zachwycona.

Ludkasz pisze...

Gratuluje ci serdecznie świetnych wyników Potomka:) Kartki cudne, tekst w pierwszej( bo w drugiej nie zobaczyłam) piekny Pozdrawiam:)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...