niedziela, 6 lutego 2011

Ładny wiek






W końcu udało mi się pstryknąć zdjęcia kartki, którą zrobiłam z okazji 70 urodzin mojego Taty. Karteczka jest zapakowana w pudełko. Niestety nie starczyło światła za oknem a mnie cierpliwości by sfotografować jeszcze pudełeczko. Wewnątrz kartki są słowa piosenki  "Jeszcze w zielone gramy" Młynarskiego. Tradycyjnie zawiera też hieroglify najmłodszych latorośli. Imm mi pewnie zmyje głowę za zdjęcia, ale przynajmniej teraz nie poobcinałam rogów.
Z okazji siedemdziesiątki był transparent, trąbki, serpentyny, czapeczki, baloniki i cały ten kolorowy kram. Dziadzio oniemiał, był przekonany, że idzie na moje imieniny.

Dziękuję bardzo za przemiłe słowa i zaglądanie do mnie mimo,
 że ostatnio drastycznie skurczył mi się czas na
buszowanie po waszych blogach.

11 komentarzy:

pasjemari pisze...

Kartka dla Taty jest piękna, kolor jest taki
ciepły.
Pozdrowienia.

immacola pisze...

a ja chciałam cię za zdjęcia całości pochwalić :D, szczególnie to pierwsze mi się podoba :)

kartka jest prześliczna :)

Barbara pisze...

tak dostojny wiek wymaga dostojnej kartki a Twoja jest zachwycająca,najlepszego dla taty :)

cyga pisze...

Dziękuję kochane, widzisz Imm nauka nie poszła w las, nawet jeśli była to tylko teoria, teraz czekam na praktykę

Anna Zaprzelska pisze...

Fantastyczna kartka-ramka. Niezwykła powiem nawet:)

kartkomania.com pisze...

Dawno tu nie zaglądałam, a tu takie cuda :)

Iwona Pawelec Burczaniuk pisze...

Przeurocza praca, wykonana z tradycyjną dbałością o detale.

Kasia Udalska pisze...

Kartka jest cudowna - bardzo elegancka i dopracowana w każdym szczególe. Piękna kartka na piękny wiek :)

Joanna Oborska pisze...

Oj, Cyguś, to się już chyba powinno jakoś inaczej nazywać niż karteczka, poważniej :)
Bardzo dostojna i nieziemsko elegancka, czyli odpowiednia do rangi uroczystości:)
O, widzę, że Brises znalazła dobrą nazwę :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Piękna, dopracowana i dostojna :)

Grejsi pisze...

Karteczka jest tak piękna, że nie mogłam się oprzeć, żeby jej nie zliftować. Oczywiście podałam linka do Twojego bloga i tego postu! Efekty mojego zmagania tutaj: http://medussa-grejsi.blogspot.com/2011/04/fioletowo-mi.html

Pozdrawiam i dziękuję za nieustającą inspirację!

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...