wtorek, 23 lutego 2010

Moje pierwsze ATC


Nie wiem czy tak powinno wyglądać ATC, ale co mi tam spróbuję. Wykonałam je w związku z ATCiakowymi środami w polki-scrapują, tytuł Mozaiki. Kilka razy już miało wylądować w koszu, najpierw źle odbił się motyw, potem crak nie popękał, nie sprawdziła się też pieczątka imitujaca mozaikę a embossing bezbarwny nie pokrył tego co miał pokryć, tak więc tuszowania wyglądają jak wyglądają. W końcu stwierdziłam, że to ATC napsuło mi tyle krwi, że muszę je jakoś dokończyć i to jest to co wyszło z mojej krwi i potu.
Pozdrawiam wszystkich,
 poniedziałek mamy za sobą,
do końca tygodnia coraz bliżej.

14 komentarzy:

caro78 pisze...

Fajne ATC ładny motyw a i do tematu mozaiki pasuje doskonale. bardzo udana próba jak dla mnie buziole

nimucha pisze...

Rewelacyjna! Piękna!

Barbara pisze...

bardzo łądny i nietypowy ATCiak :)

Mmorelia61-Kasia pisze...

To jest fantastyczna mozajka. Jestem pod wrażeniem. Mam nadzieję, że pozwolisz zliftować twoje ATC. Pozdrawiam

Julapi pisze...

Ja uważam że wyszło rewelacyjnie

lena_wz pisze...

Świetna! Nie widać tego trudu, bo efekt jest rewelacyjny! :-)

lara pisze...

świetne ATC, ale nie wygląda na takie "wymęczone":)

Rybiooka pisze...

Dziękuję za wspólna zabawę. Początek jak najbardziej udany !! Jedyny wymóg to wymiary a reszta... reszta jest tym co lubię najbardziej wielką niespodzianką. Pokazaniem tego jak artysta jest kreatywny !!!Mam nadzieję że teraz będziemy spotykać się co środę !!!

Mmorelia61-Kasia pisze...

Również dzięki za odwiedziny. Jeśli chcesz kota to go zeskanuję i podeślę - ale to mój własny rysunek. Daj sygnał. Pozdrawiam

cyga pisze...

Rybiooka postaram się, forma niewielka i ciekawe tematy, więc przyjemnie się robi, choć materiały czasem sprawiają niespodzianki. Chociaż ta moja taka mało artystyczna, ale cóż są mozaiki zdobiące monumentalne,słynne budowle a inne są tłem dla muszli klozetowej w kawalerce, myślę, gdzieś się zmieszczę w tej skali :)))))

mbabka pisze...

Wyszło fantastycznie i poproszę o więcej takich 'nieudanych prac', a ciekawość mnie zżera co pokażesz jeśli pracę uznasz za zadowalającą ;) Pozdrawiam :)

Katharinka84 pisze...

Cudne jest!!!
Zupełnie jak popękany kafelek :D
:***

Ludkasz pisze...

śliczne:) swietny pomysł:)

Brises pisze...

Niesamowite! Wymuskane i dopieszczone - aż chciałoby się je dotknąć!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...