czwartek, 18 listopada 2010

Eksperymenty z dziurkaczem





 Poeksperymentowałam z dziurkaczami. Zmobilizował mnie mój mąż. Chociaż oboje jesteśmy inżynierami, to on jest inżynierem bardziej. Dopatrzył się różnych błędów, niedociągnięć, krzywizn i ogólnie strasznie się wymądrzał. W końcu wymierzyłam, przyłożyłam się i oto co powstało. Biała to ostateczna wersja, kremowa to wersja pośrednia.
Z hortensjami nie polubiłyśmy się, takie jakieś kaprawe są, a może to tylko na tej kartce, w każdym bądź razie cieszę się, że nie mam ich wiele.

a tu znowu słodkości z przepisu od Doroty.
Pączki hiszpańskie - skondensowana rozpusta.

Przez odkrycie jej bloga będę musiała podwoić poranną marszrutę.

Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za odwiedziny.




10 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Obie są śliczne ale biała jest perfekcyjna z tymi ślicznie zrobionymi rogami :)

Mysia pisze...

Karteczki są prześliczne!!! Pozdrawiam serdecznie:)

Unknown pisze...

Śliczne!Nie lubisz hortensji? Tak ładnie można je formować i cudnie wyglądają, na białej kartusi też!

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Biała jest obłędna!
Co do hortensji, to mi również nie przypadły do gustu, wyglądają jakby je krowa przeżuła i wypluła ;) Ale na Twojej karteczce nawet one wyglądają ślicznie.
Pączki smakowite, ale ja się muszę odchudzać, więc nie kuś ;)

Anna Zaprzelska pisze...

Piękne eksperymentów Twoich efekty. A toooo poniżej znam jako gniazdka i uwielbiam wprost - a najlepsze są w pewnej maleńkiej cukierni...

kartkomania.com pisze...

Efekty tych eksperymentów są piękne !!!
aaa słodkości sprawiły, że ślinka leci :) mniam

Pia pisze...

woooow what a beautiful and romantic card, lovely details and mums what a cakes
hugs PiaO

truskawkaM pisze...

ooooo juto je napewno zrobie! pysznie te paczusie wygladaja :)

Pasjoneria pisze...

Świetne eksperymenty, ale ta biała jest REWELACYJNA. Zbieram szczękę z podłogi :) Już jakiś czas mam chętkę na ten ażurowy dziurkacz, ale niestety..finanse :(

Gosia pisze...

Rewelacyjne efekty eksperymentów.Też musiałam włączyć inżynierski umysł tworząc tę http://papierowamargaretka.blogspot.com/2009/06/kartka-na-chrzest.html
kartkę na chrzest -żeby dopasować brzegowy dziurkacz wkoło kartki trzeba się było nieźle nakombinować.Biała prześliczna, taka bliska memu gustowi . Super!!

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...