środa, 19 grudnia 2012

Karteczka- drzwi adwentowe


              Mimowolnie się zauroczyłam, karteczką u naszej koleżanki MZ. Bardzo dziękuję za inspirację.  Moje drzwi są inne, bo shabby to kompletnie nie moja bajka. Słusznie mówi się, że lepsze jest wrogiem dobrego. Podkusiło mnie pociągnąć je glossy i drzwi wyglądają dużo gorzej, no trudno mam zdjęcia i rozmiary może, jeszcze kiedyś pokuszę się o wykonanie kolejnych. Drzwi wycięte są z tekturki, podklejone na kostki 3D. Kolor to połączeni barn door i walnut stain. Niestety po potraktowaniu glossy cieniowania prawie zginęły. Napracowałam się przy nich solidnie a nowe płytki do tłoczenia przydały się do zrobienia muru dla drzwi.
Dziękuję za zaglądnie i miłe komentarze.
Pozdrawiam.
Agnieszka

Ps. Dodałam zdjęcie z zawieszką

12 komentarzy:

Joanna Oborska pisze...

Oj, piękne! No i widać, że wymagały pracy i czasu. Nie wiem jak wyglądały przed glossowaniem, ale z połyskiem mają duży urok, wyglądają bardzo realistycznie.

Caro-ART pisze...

Fantastycznie wyszły :) super efekt z tym glossem

ania pisze...

Wspaniała, efektowna i oryginalna:))

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Moim zdaniem drzwi wyglądają super!
Kartka bardzo mi się podoba,
dziękuję że o mnie wspomniałaś.

pozdrawiam
MZ

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Fantastyczne te drzwi! Wyglądają zupełnie jak prawdziwe!

Alicja w krainie papieru pisze...

Powalające są te drzwi :) Pozdrawiam i dziękuje za wizytę na moim blogu :))

Mona Pendleton pisze...

Beautiful project! Love the red door and pretty wreath! Happy Holidays!

CARPENTER pisze...

Piękne, a glossy efekt sprawia ze sa takie prawdziwe ;) i widac cieniowania ;) piekne ;)

Gocha pisze...

wow nieziemska
! super wyszła :)

Ludkasz pisze...

Ogromnie mi się te drzwi podobają:) Cudnie:)

scrapkowa maniaczka - Dorota 71 pisze...

Ależ piękne te drzwi. Ślicznie się świecą i widać jakby byly w 3D. Bombowe, podkradnę pomysl.

[Kasia] pisze...

Jak dla mnie wyglądają genialnie! ;-)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...