wtorek, 11 grudnia 2012

Lubelskie Mikołajki

 



 

Urządziłyśmy sobie Mikołajki, uczestnicząc w losowaniu zawsze masz pewność, że Mikołaj Cię nie ominie. Wylosowałam Monikę-Galaxię. W mikołajkowym koncercie życzeń, Monika poprosiła o pudełko na pędzle lub ramkę z inspirującym napisem. Zrobiłam więc mix pudełkowo-ramkowy i wyszło to tak jak widać na załączonych powyżej zdjęciach. Pudełeczko tekturkowe zawiera białą czekoladę z orzechami, okazało się, że to ulubiona czekolada Moniki. Zielony tag to karteczka z życzeniami.
 
 
Mnie, zgodnie z życzeniem mikołajkowym,  Mikołaj-Julka obdarzył cieplutkimi, ślicznymi bombeczkami. Czekając na choinkę zawisły nad kominkiem w towarzystwie znanych już Wam Aniołków. Antoś zachwycił się bombkami stwierdzając, że "..są taakie pulchniutkie, mięciutkie i pusyste".
Mam nadzieję, że i Was Mikołaj nie ominął.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za przemiłe komentarze i zaglądanie.
Agnieszka



9 komentarzy:

KLAUDIA-GR. pisze...

Piękne prezenty wykonałaś Mikołajko :)

CARPENTER pisze...

Cudny ten kubeczek na pędzle ;)

Caro-ART pisze...

Cudowne te wymiankowe prezenty :)

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudny prezent, podziwiałam na żywo, jest fantastyczny!

[Kasia] pisze...

Same cudowności ;) Ty wyczarowałaś cudeńka (fantastyczne!) i dostałaś równie urocze bombki ;-)

Fabryka Spokoju pisze...

Piękne prezenty przygotowałyście dla siebie! :)

andzia pisze...

Ach te MIkołajowe:) Pięknie się napracowałyście:) Śliczne prezenty

Monika Januszewska-Rosik pisze...

Jeszcze raz dziękuję ;* Za chwilę na moim blogu relacja z Mikołajek. U mnie na zdjęciach bardziej widać skos w puszkach, więc jak chcesz to możesz sobie skopiować :)

Ludkasz pisze...

Cudna wymianka:) same śliczności:)

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...