poniedziałek, 17 grudnia 2012

Kopertówka z poisencją.


       Korzystam dziś gościnnie z komputera dzieci, u nich obrabiałam też zdjęcia. Bardzo podoba mi się ich program do obróbki, zwłaszcza ten zlepek kilku zdjęć, dzięki czemu post nie ciągnie metrami. Karteczka zrobiona dla znajomej, dostanę za nią na wiosnę strusie jajo :). Wiesia miała ją komuś wysłać, ale stwierdziła, że karteczka jest tak ładna, że ona jej nikomu nie wyśle i zostawi sobie na pamiątkę. Pokraśniałam z dumy jak piwonia. 
Poisencja zrobiona złotym embossingiem,  pokolorowana tuszami TH i wycięta w dwóch egzemplarzach. Szyszeczki są prawdziwe, zebrane jesienią, z tsugi. Wykonałam jeszcze dwie podobne dla firmy projektującej ogrody, jednak tradycji musiało się stać zadość i trzeci rok z kolei nie udało mi się sfotografować kartek wykonanych dla nich.
Pozdrawiam serdecznie i dziękuję za zaglądanie i miłe słowo.
Agnieszka

11 komentarzy:

Caro-ART pisze...

Faktycznie piękna jest :)

Mimowolne Zauroczenia pisze...

Prześliczna praca!
pozdrawiam
MZ

Monia - Monika Jakubowska pisze...

Cudna i wspaniale dopieszczona kartka, nie dziwię się, że właścicielka nie zechciała się z nią rozstać ;)

Mariolka... pisze...

Bardzo wyjątkowa ta kartka:)

Anna Sulencka - Pompi pisze...

Śliczna karteczka :)

AgaSi pisze...

Aguś, przepiękna jest, wszystko tak harmonijne i idealnie zgrane, bardzo elegancka, i pudełeczko cudne. Ja też bym ją sobie zostawiła :)

Klara154 pisze...

He, he, też bym nie wysłała takiej kartki!
Najbardziej zafascynował mnie wieniec, wspaniały pomysł!
Też żałuję, że nie mieszkamy bliżej siebie, bo czuję z Tobą pokrewieństwo dusz :)
Na wiosnę i tak nie odpuszczę i nawiedzę Cię z moją "hałastrą".

cyga pisze...

Klara, teraz to już i ja nie popuszczę, zapraszam z noclegiem, to sobie coś poważniej podłubiemy i pogadamy

Klara154 pisze...

:) Uściski!

Ludkasz pisze...

Zachwycająca kartka!!

Mona Pendleton pisze...

So pretty Cyga! Love the beautiful Poinsettia!

Kartka urodzinowa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...